More

    Sfaturile specialiștilor pentru o viață mai bună

    1. Faceți mai mult Cardio 

    Cardio este unul dintre cele mai bune obiceiuri pe care le poți deprinde pentru sănătatea corpului și psihicului tău. 

    Acesta este eficient în special în eliminarea grăsimii de pe burtă, cel mai nociv tip de grăsime care se depune în jurul organelor. Reducerea acestui tip de grăsime duce în timp la îmbunătățirea stării generale de sănătate și de creștere a metabolismului. 

    2. Nu fumați, nu consumați droguri și consumați alcool cu moderație 

    Dacă sunteți fumător sau consumați droguri, rezolvați aceste probleme mai întâi, dieta și sportul pot aștepta.  

    Dacă consumați băuturi alcoolice, faceți-o cu moderație și luați în considerare să renunțați complet dacă aveți tendința de a bea prea mult.

    3. Nu fugiți de exercițiile cu greutăți 

    Ridicarea greutăților este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteți face pentru a vă consolida mușchii și a îmbunătăți structura corpului. 

    Antrenamentul fizic duce la întărirea metabolismului și, inclusiv, la o sensibilitate la insulina îmbunătățită. 

    De menționat este faptul că pentru a profita de beneficiile ridicărilor de greutăți este recomandat ca la început să fiți îndrumat de un specialist care să vă învețe metoda corectă de a proceda pentru a evita eventuale accidentări. 

    4. Aveți grijă de relațiile voastre 

    Relațiile sociale sunt esențiale nu doar pentru bunăstarea și sănătatea noastră mentală, dar și pentru sănătatea noastră fizică. Relațiile bune cu cei din jur au fost asociate de nenumărate studii cu reducerea stresului și scăderea posibilității de a avea stări depresive sau depresie. 

    Persoanele care au mulți prieteni apropiați și o relație bună cu familia sunt mai sănătoase și trăiesc mult mai mult decât cei care nu o fac.

    5.Urmăriți-vă din când în când aportul caloric zilnic 

    Singura modalitate de a știi exact câte calorii consumi este să cântărești alimentele și să folosești un tracker de nutriție. 

    Asigurați-vă că aveți un aport suficient de proteine, fibre și micronutrienți. Studiile dezvăluie faptul că persoanele care își urmăresc aportul alimentar tind să aibă mai mult succes la pierderea în greutate și la respectarea unei diete sănătoase. 

    6. Nu țineți dietă 

    După cum probabil bine știți dietele sunt ineficiente. Acestea rareori funcționează pe termen lung. De fapt, dieta este unul dintre cei mai puternici prezicători pentru creșterea în greutate pe viitor.

    Recomandat ar fi ca în loc să continuați o dietă, optați pentru un schimb în stilul de viață, spre unul mai sănătos. Concertați-vă să vă hrăniți corpul în loc să-l privați. Pierderea în greutate se va întâmpla de la sine în momentul în care renunțați la alimentele procesate pentru cele proaspete și hrănitoare. 

    7. Dacă aveți exces de grăsime pe burtă, scăpați de ea

    Grăsimea excesivă de pe burta este unul din semnele de alarmă pe care corpul tău le transmite pentru problema mai mare, grăsimea de pe organe. Aceasta se acumulează în jurul organelor, grăsime care este strâns legată de apariția bolilor metabolice precum diabetul. 

    Din acest motiv dimensiunea taliei tale poate fi un indice mult mai important al sănătății tale decât greutatea corporală. 

    Avatar
    Sanatos
    Pasionat de un stil de viata sanatos, pozitivism, voie buna si articole pline cu motivatie

    Se citeste acum

    Din aceeasi categorie